Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Отдалечена помощ на Software Deals

Нека подготвим максимално бързо вашия софтуер за употреба.

Имате нужда от помощ с инсталирането или активирането на нашите продукти? Ние сме тук, за да помогнем! Наскоро добавихме нова услуга за всички наши клиенти – Software Deals Remote Help (Отдалечена помощ на Software Deals). Благодарение на тази услуга вече можем да активираме нашия софтуер на вашия компютър вместо вас. Става бързо, лесно и сигурно. И когато софтуерът ви е инсталиран и активиран, можете да започнете да го използвате веднага.

Свалете Software Deals Remote Help

Какво представлява Software Deals Remote Help?

Това е програма, която ще позволи на нашия висококвалифициран отдел Поддръжка да ви помогне от разстояние. Използваме сигурното и безопасно приложение TeamViewer, което ни позволява да се свържем с компютъра ви и да активираме продукта, който сте купили от нас. Всеки компютър или лаптоп може да има специфични настройки, което понякога затруднява активирането на продуктите. Ето защо вече имате възможност да се възползвате от нашата отдалечена помощ.

Защо Remote Help е чудесен начин да активирате своя продукт?

  • Става бързо и лесно и ще ви даде възможността да започнете да използвате продукта си максимално бързо.
  • Единственото, което трябва да направите, е да се свържете с оператор от отдел Поддръжка и да стартирате приложението TeamViewer. Операторът ще ви обясни всичко и ще ви преведе през целия процес. Вие просто ще седнете и ще гледате как да активира продукта за вас.
  • Нашият квалифициран екип за поддръжка ще реши проблемите с активирането в реално време.
  • Ако има проблем с продуктовия ключ, той ще бъде разрешен незабавно, без да е необходимо да попълвате документи за искане за замяна.

Безопасно ли е?

  • Приложението TeamViewer, което използваме за свързването за отдалечена помощ, използва най-високите стандарти за сигурност за всяка част от програмата, така че компютърът ви ще бъде в пълна безопасност от начало до край.
  • Целият процес се записва, което означава, че ако имате притеснения относно някое действие, което е извършил операторът от екипа за поддръжка, можем да прегледаме записа, за да видим дали всичко е направено правилно.
  • Можете да натиснете клавиша ESC по всяко време, за да прекъснете незабавно текущата връзка за отдалечена помощ. Това може да е полезно, ако имате входящ разговор по Skype например или трябва да оставите компютъра си без надзор за известно време.
  • Десктопът ви ще се показва при нас като черен, но ако има файлове или отворени програми, които не искате да виждаме, просто ги затворете, преди да започне връзката.

Как работи? (ръководство стъпка по стъпка)

Нека да разгледаме как функционира Remote Help и какво се случва по време на процеса.

Стъпка 1 – Свалете Software Deals Remote Help

Първо трябва да свалите преносимата версия на приложението TeamViewer (Software Deals Remote Help). Веднъж като го свалите, просто трябва да го стартирате – програмата не изисква инсталация.

За да свалите приложението, кликнете тук: Сваляне на Software Deals Remote Help

Страницата трябва да изглежда както на снимката по-долу и изтеглянето на програмата трябва да започне веднага.

Стъпка 2 – Настройване на връзката за отдалечена помощ

След изтеглянето на програмата отворете файла ‘TeamViewerQS.exe’.

Ще се появи малък прозорец.

За да стартирате защитената връзка, ще трябва да споделите идентификационния си номер (Your ID) с нашия оператор.

Операторът от нашия екип за поддръжка ще се свърже с вашия компютър и ще започне активирането на продукта. Десктопът ви ще стане черен и ние ще виждаме нещо подобно на това:

Стъпка 3 – Инсталиране и активиране на продукта

Използвахме Office 2016 Home and Student, за да демонстрираме какво се случва по време на инсталирането и активирането. Да приемем, че имате проблеми при инсталирането на програма на вашия компютър. В този случай ще я инсталираме за вас. Инсталационният файл е доста голям, така че най-добрият вариант е да го изтеглите преди началото на сесията за отдалечена помощ.

Забележка: Важно е да изтеглите правилната версия на програмата (ако сте закупили Office 2016, внимавайте да не изтеглите например версията от 2013 г., тъй като продуктовият ключ няма да сработи). Също така ви съветваме да деинсталирате програмата Office 365, ако я имате на компютъра си, защото тя често пречи на инсталирането на други продукти на Office.

Текстът LAPTOP-18LLT43M, който можете да видите в горния ляв ъгъл, е уникално име, което TeamViewer задава на вашия компютър. Ако трябва да проверим записаната на видео сесия, тоди идентификационен код е доказателство, че това видео наистина е от вашия компютър и ничий друг.

След като приключи инсталацията, продуктът може да бъде активиран.

Office 2016 (както и по-стари версии) може да бъде активиран чрез отваряне на което и да е от принадлежащите на пакета приложения – било то Word, Excel, PowerPoint или OneNote. Първият път, когато отворите някоя от програмите на Office, ще се появи прозорец, който ще изисква въвеждане на продуктов ключ (вижте картинката по-горе).

Операторът от нашата поддръжка ще въведе продуктовия ключ. Има случаи, в които ключът не работи – причината за този проблем може да бъде несъвместимост с хардуера или регионални ограничения, но това не трябва да ви притеснява. Ако този тип активация не успее, ще се опитаме да активираме ключа ви по телефона, а ако и това се окаже неуспешно, просто ще въведем нов продуктов ключ по време на сесията за отдалечена помощ. В такъв случай няма да е необходимо да попълвате искове за замяна, просто ще ви изпратим нов сертификат, съдържащ новия продуктов ключ, след като лицензът на вашия продукт бъде успешно потвърден.

И това е всичко! Ако имате някакви въпроси или притеснения относно Software Deals Remote Help, не се колебайте да се свържете с нас на следния адрес: info@software-deals.bg

Вашият продукт беше добавен към количката

Безплатна доставка и 30-дневен период на връщане на парите